E, точно пък ти, който имаше същия Спринт, даже по-хубав!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo Sprint QV - 1983 още едно италианско купе от Перущица
Collapse
X
-
-
Май е ред да дам отчет за свършената работа.
Доста неща се промениха по Спринта напоследък.
Най-важните от тях са по-големи спирачки отпред (апарати АТЕ от Опел 2.0 и вентилирани дискове от Алфа 145), спортни амортисьори и по-ниски и стегнати пружини
В резултат колата друса отвратително по паважа и завива като "по релси" когато подуши хубав асфалт.
Спирачките пък дават увереност и вече може да се спира по-агресивно преди завой.
Окачването не е за всеки, но спирачките са задължителен ъпгрейд за всяка такава кола. Супер доволен съм.
Тествах Алфата до Доспат и обратно към Перущица.
Пътят е между Батак и Доспат е невероятно живописен и предизвикателен. 50 километра завои и чисто нов асфалт.
На който му се шофира, това е мястото!
С новото окачване Спринта развива много добро странично ускорение с завоите. Позволява да го караш като картинг. Агресивно и с газ в завоя. Направо ме изуми. Такава кола не съм карал в живота си. Супер лека, следва плътно траекторията дори и при агресивно влизане от ляв в десен завой, а когато стигне лимита занася цялата, не само предницата.
Спиране в завой? Никакъв проблем!
Да е жив и здрав Боби33, той си знае
Изобщо, комбинацията 1.7 16в двигател и Алфасуд/Спринт си заслужава на 1000%, независимо от трудностите и мненията на хора, които не са карали такава машина.
Няма как Алфа 130 коня на 900 кила да не радва.
Отговорните лица в случая са pe6kata212, Bobi33 и бившият собственик на колата. Железни са!
Дано тази тема послужи и за кураж на по-колебливите фенове, които имат възможност да сглобят подобна Алфа.
Резултатът е гарантирано добър!
Comment
-
Митак, аз също много се радвам, че след всичките хвърлени пари, време и разни перипетии най-накрая резултатът ти носи удоволствие и кеф. Защото затова се занимаваме с тия стари коли, за които за съжаление частите вече са малко кът и трудно се намират. Но когато едно нещо най-накрая се получи, кефът е най-голям.
А според мен, сега завиването се е подобрило не само заради ниското окачване, а и заради реглажа, който горе-долу вече се е получил.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Поздравления Митак!
Спринтът изглежда безупречно. И съвсем спокойно казвам по-добре от моя.
Само да не си помислиш, че конкуренцията спи - вече съм с предно окачване BILSTEIN и ми остана да си оправя и моите спирачки (няма да сменям дискове или серво).
Така че въпрос едно - кога ще замерим трите Спринта на Калояново - моя, твоя и черния.
Втори въпрос - задните гуми не опират ли в калниците?
Трети въпрос - ти що ми каза, че си изгубил налягане на маслото на Алфетата пък после се оказа, че е от реле регулатора. И няма ли да може новото реле като му се закачи съпротивление да захранва 14V а не 28? Е няма да е точно в оригинален вид, но пък защо не?
В крайна сметка усилията, които полагаш за колите заслужават единствено адмирации!alfa romeo sprint 1984
Comment
-
Спринтовете като нищо са се срещнали на пистата догодина. Ще е забавно.
Гумите опират отзад, но ще ги излекуваме съвсем скоро. Вариант е да сменям джантите, но по-готини от тия май не намирам
На Алфетата и падна налягането на маслото, но като изстина пак се възвърна.Може да е от двугодишното масло, ако съм уцелил на менте.
Иначе реле-регулаторът се предаде в началото на втория ден на Рали Родопи, още в гаража, и затова бях с черния Спринт.
Comment
-
Боре, ще пробваме първо с ремонт на разваления реле-регулатор, пък ако не стане ще го мисля по-нататък.
Comment
-
Първоначално публикувано от Speeder Покажи съобщениеСпринтовете като нищо са се срещнали на пистата догодина. Ще е забавно.
Гумите опират отзад, но ще ги излекуваме съвсем скоро. Вариант е да сменям джантите, но по-готини от тия май не намирам
ще пробваме първо с ремонт на разваления реле-регулатор, пък ако не стане ще го мисля по-нататък.
За джантите и аз мисля, че от тези по-хубави може би няма за тази кола, моите също не са лоши, но са по-прибрани, докато Ренала е малко по-широк, което си личи и доста променя стойката.
Дано стане ремонта на релето, надявам се от две да може да се събере едно подходящо.alfa romeo sprint 1984
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
След като премерих мощността на деигателя последва смяна на продънените гърнета с неръждаеми, проходни Magnaflow на 55мм диаметър.
Редно беше ново замерване на мощността.
Резултатите показаха леко понижение на въртящия момент е средни обороти, но повишение на мощността във високи обороти.
Според Стоил от Overdrive боксера сега е с мощност около 135 к.с. на мотора.
Важното е, че звука е брутално агресивен под натоварване, реакцията на газта е много подобрена и мощността не спира да се покачва чак до прекъсвач.
Алфата радва много и се кара ежедневно.
Последната ѝ екскурзия беше с дължина около 600 километра с много даване на газ.
Препоръчвам 16v двигател за всеки Суд/Спринт - дърпа купето с лекота!
Comment
-
Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщениеАбе, какво стана с Дригата? Той правеше некакви спринтове, карбураторни 16В, после се махна от Лисан и отиде при Бобо, сега май и там вече не е?Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
Comment